Mijn winkelwagen:

0 item(s) € 0,00
U hebt niets in uw winkelwagen.
  • OvinO B.V.  levert uw bestelling direct en snel op het door u gewenste adres!

    • Al vanaf 12 flessen (ook van verschillende soorten) verzenden wij gratis binnen heel Nederland!
    • De verzending gaat snel en veilig via DPD!
    • De wijn ontvangt u binnen 7 dagen na bestelling
    • Alle bestelgegevens versturen wij per e-mail
    • Uw bestelstatus kunt u te allen tijde in 'mijn profiel' bekijken

    Bestelling

    Bij uw bestelling doorloopt u de volgende stappen:

    • Voeg de wijnen die u wilt bestellen toe aan uw winkelwagen
    • Klik dan op “naar de kassa”
    • Geef een bezorgadres in
    • Geef aan of het factuuradres hetzelfde is als het bezorgadres
    • Geef uw geboortedatum in (wij hanteren een minimum leeftijd van 18 jaar)
    • Kies uw betaalmethode en geef daarna de juiste gegevens in
    • Controleer uw bestelling op juistheid
    • Verstuur uw bestelling

    Na het voltooien van uw bestelling ontvangt u van ons een bevestigings e-mail met hierin een overzicht. Zodra de betaling ontvangen is worden de wijnen dezelfde dag nog verstuurd!

    Levering

    Als u minder dan 9 flessen bestelt, zijn de verzendkosten binnen Nederland € 7,50. Op dit moment is verzending naar het buitenland en naar uw postbus niet mogelijk. Aangezien wij in hoogwaardige premium wijnen handelen en onze voorraden gelimiteerd zijn, kunnen sommige wijnen snel uitverkocht zijn. Alvast bedankt voor uw begrip daarvoor.

    De verzending wordt verzorgd door DPD. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging en een track & trace code van DPD. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website.

    Wanneer u op het moment van bezorgen niet op het aangegeven adres aanwezig bent, wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Als dit niet mogelijk is, dan ontvangt u een notificatie en wordt het pakket tot maximaal 3 keer op een ander tijdstip aangeboden. U het ook het telefoonnummer bellen dat op de notificatie staat. U kunt dan met DPD een afspraak maken voor de levering van het pakket. Wanneer u geen contact opneemt met DPD, wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

    Controleer direct na ontvangst of de producten onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Wanneer producten beschadigd zijn of ontbreken, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via orders@ovino.nl. Graag ontvangen wij ook foto’s van de beschadiging.

    Betaalmethodes

    Betalen bij OvinO B.V.  kan per creditcard of per factuur. Betaling met iDeal is momenteel nog niet mogelijk.

    Betalen met Creditcard

    Bij ons kunt u ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express.

    Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd op uw creditcardrekening, uw bestelling wordt vervolgens verwerkt. Zodra u uw bestelling in ontvangst heeft genomen zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van uw creditcard. Bij een retourzending wordt het bedrag bijgeschreven op uw creditcardrekening. Het kan zijn dat u tijdens het betaalproces om een 3d-secure code wordt gevraagd. Dit is een wachtwoord dat u bij uw bank kunt aanmaken. Dit wachtwoord is een extra veileigheidsmaatregel om creditcard fraude te voorkomen. Als het noodzakelijk is dat u de 3d-secure code ingeeft, wordt u doorverwezen naar uw eigen bankomgeving.

    Uw creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij OvinO B.V.  veilig.

    Retourneren

    Wanneer u wijnen wilt retourneren, dient u ons hiervan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten op de hoogte te stellen. U dient de wijnen in originele staat en ongeopend terug te sturen. U dient hierbij ook de dozen te gebruiken waarin wij u de wijn hebben geleverd. U kunt de producten tot 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht terugsturen. Het aankoopbedrag van de geretourneerde wijnen wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop, teruggestort op uw bankrekening. De retourkosten zijn voor uw rekening.

    Indien u producten wilt retourneren, dient u contact op te nemen met OvinO B.V. . Wij schakelen DPD in om het pakket bij u op te laten halen. U kunt een e-mail sturen naar orders@ovino.nl.  U kunt een gewenste datum (minimaal 24 uur vooruit) en een gewenst adres opgeven, waar DPD het pakket kan ophalen.

    Niet helemaal naar wens?

    Bij OvinO B.V.  proberen wij altijd producten van de beste kwaliteit te leveren en ook een zo goed mogelijke service te verlenen. Mocht u toch op- of aanmerkingen over onze service of ons product hebben, kunt u contact met ons opnemen via orders@ovino.nl.  Wij nemen dan binnen 5 werkdagen contact met u op.

    Heeft u verder nog vragen?

    Stuur dan een e-mail naar orders@ovino.nl. Wij dragen er zorg voor om u binnen 24 uur een reactie te hebben gegeven.

     

    Veel plezier met uw wijnen!